..::Who am I::..

My photo
juz call me kasmih or mimie. Kecik2 dulu blajr kat Sek Keb Skim Cocos, SUIS(sek agama). Pastu duk asrama, SBP (semexeldy) Then sekarang study di UPM (Bac. Sains Komputer - Software Engineering).

Friday, March 28, 2008

gembira bangat seh...


Aku mo cerita ni...
Ini la blog pertama yg aku buat. Itu pun dgn bantuan sorg hamba Allah (tu dia, sblh tepi kiri). Before blog ni siap, mcm2 la problem....iya la, aku kn budk baru blajr, klo ada yg x kena, kena2 la bsbr...
Mula2 tu, aku ndk blh sign in... berkali2 aku cuba...cuba dan terus mencuba... aku sampai mo giv up dh... tp perjuangan blm selesai lgik bh...aku tukar password... then, baru la blh. Rupanya problm aku, slh password, cian hamba Allah tu...
Lalu, aku berjaya create blog aku yg sedia ada skrg ni.....
Bh ok la, ndk byk jgk bh aku cerita, introduction jak utk blog aku ni...
Ini pun ndk siap lgik ni, jelek lgik....
Blm teror bh...huhuhuhu....

3 comments:

Anonymous said...

gud work eh kasmih....k...slamt berblog..he2

PiNkYbRaIn said...

Fulamak kasmih..aku ndak tau mo kata apa..gempak gak blog kau ni..

Norkasmih bt Batli said...

thank you...
besa2 jak bh tu...